DE Torque 0,21 EMX-WC on-road racing motor vertegenwoordigt de allerbeste macht platform op de markt bewezen door de laatste overwinning in de 1/8 op de weg wereldkampioenschap.
De Torque 0,21 Wereld motor wordt geleverd met een lange slag ontwerp tot nog meer lage en mid range acceleratie te verbeteren. De componenten zijn 'met de hand bewerkt' geweest door Edoardo Picco behulp van zijn uitgebreide ervaring en duizenden uren testen.
Deze X-type motor heeft een bekende reputatie voor het grote brandstof kilometers, terwijl de productie van grote prestaties en grote betrouwbaarheid.
De Torque 0,21 EMX-WC wordt geleverd met: een evenwichtige 14mm 'turbo' siliconen gevulde krukas voor een betere brandstofstroom en een lager gewicht, super uitgelijnd 'mes gescherpt' aerodynamische drijfstang, met de hand afgewerkt harde verchroomd messing binnenbak met tear-drop werk op de poorten, met de hand bewerkt achterste achterplaat voor een betere brandstofstroom, verlicht CNC gefreesd zuiger gemaakt van hoge percentage silicone legering staaf, groot formaat vinnen turbo verbrandingskamer inzetstuk voor een betere warmteafvoer, grotere ultra lichtgewicht koelhoofd, keramische Zwitserse kwaliteit 14mm main lager en een composiet slide carburateur met 8.0mm en 9.0mm venturi inserts.
The TORQUE .21 EMX-WC on-road racing engine represents the very best power platform available on the market proven by the last victory at the 1/8 on road World Championship.
The Torque .21 World engine comes with a long stroke design to improve even more low and mid range acceleration.
The components have been 'hand modified' by Edoardo Picco using his extensive experience and thousand of hours of testing.
This X-type engine has a known reputation for it's great fuel mileage, while producing great performance and great reliability.
The TORQUE .21 EMX-WC is supplied with: a balanced 14mm 'turbo' silicone-filled crankshaft for improved fuel flow and reduced weight
, super aligned 'knife edged' aerodynamic connecting rod
, hand finished hard chromed brass liner with tear-drop work on the ports
, hand modified rear back plate for improved fuel flow, lightened CNC machined piston made from high percentage silicone alloy billet, large size finned turbo combustion chamber insert for better heat dissipation, bigger ultra light weight cooling head, ceramic Swiss quality 14mm main bearing and a composite slide carburetor with 8.0mm and 9.0mm venturi inserts.
© 2024 www.mbmodelbouwracingparts.nl - Powered by Shoppagina.nl